Breaking News

Растечко myWorld шопинг искуство


Редизајнирани онлајн платформи, подобрени асистенти за купување и постојаното зголемување на производи и понуди: myWorld работеше напорно во последните месеци за дополнително да го подобри корисничкото искуство. И со успех, како што покажуваат сегашните бројки и анкети.


Која е тајната на успешните програми за лојалност? Последните студии го потврдуваат она што е веќе очигледно: тие мора да им понудат на купувачите што е можно повеќе ценовни предности, да содржат персонализирани препораки и да бидат лесни за употреба – и за потрошувачите и за трговците на мало. Токму на овие аспекти работеше myWorld во изминатите неколку месеци за да им понуди на своите купувачи уште подобро шопинг искуство. „Нашата цел е јасно дефинирана: јасни, привлечни UI/UX дизајни, брзорастечко портфолио на производи и најсовремени технологии треба да им олеснат колку што е можно на нашите клиенти ширум светот да заштедат пари на нивните секојдневни купувања.“, нагласува извршниот директор на myWorld, Радован Витошевиќ. „Веќе направивме огромни чекори во оваа насока од почетокот на годината – и ќе продолжиме да го правиме тоа. “


55 отсто повеќе активни нови купувачи отколку во 2022 година

Популарноста на шопинг платформите на myWorld е докажана со неколку награди во последните дванаесет месеци. Во истражувањето спроведено од Newsweek и Statista есента 2022 година, myWorld беше избрана за најдобра лојална програма во САД. И во септември 2023 година, myWorld беше втор во анкета за потрошувачи во Германија во категоријата најпопуларни Cashback програми во земјата. Овие награди уште еднаш потврдуваат дека myWorld долго време е еден од лидерите во индустријата во оваа област.


Оваа популарност може да се изрази и со бројки. Од почетокот на годината, бројот на активни нови корисници е зголемен над 40 отсто, а за дури 55 отсто во однос на претходната година. Радован Витошевиќ е задоволен: „Овие успеси покажуваат дека направивме многу работи како што треба во последните месеци. Одиме во вистинската насока и постојано ќе продолжиме по нашиот избран курс“.

Cashback програма со свеж изглед и персонализирани понуди


Веб-платформата за шопинг myworld.com и моблната апликација myWorld се центарот на бизнисот на оваа лојална програма. Функционалноста, употребливоста, изгледот и чувството и богатството на понудените производи се клучни фактори за успех. За да се направи онлајн купувањето со myWorld уште попривлечно, и веб-страницата и апликацијата беа целосно редизајнирани во првата половина на 2023 година.

Од почетокот на јули и двете блескаат во нов сјај и импресионираат не само со јасен, свеж и поинтуитивен дизајн, туку и со подобрена функционалност. Најважната иновација за купувачите: поединечните понуди сега се прикажуваат на почетната страница врз основа на однесувањето на кликнувањето на корисникот. Со други зборови: секогаш кога купувачите ќе се вратат на платформите myWorld, тие ќе најдат персонализирани Cashback Deals, производи и партнери приспособени на нивното претходно однесување. Овој маркетинг-пристап базиран на податоци е овозможен со интеграцијата на една од водечките алатки за управување со кампањи во светот, која ги анализира податоците за купување на клиентите на myWorld во реално време со помош на вештачка интелигенција. Експертите се сигурни дека иднината на маркетингот лежи во персонализирањето на понудите за купување.


Но тоа не е се. Од објавувањето, постои посебна целна страница за персонализирани Cashback Deals, која обезбедува одличен преглед на врвните понуди од партнерите на myWorld. Под менито „Како функционира“, заинтересираните ќе најдат и детален и добро структуриран опис на лојалната програма, со што ќе се поедностави возбудливата шопинг авантура со myWorld.

109 милиони производи – и сè уште расте

Од почетокот на годината, myWorld не само што напредуваше во однос на корисничкото искуство, туку и во однос на палетата на производи – и тоа со брзо темпо. Тимот за е-трговија во myWorld интензивно работи на континуирана интеграцијата на производи од партнерските мрежи на нивниот веб-сајт и мобилна апликација. Во втората половина од годината понудата ја проби магичната бариера од 100 милиони производи ширум светот. До ноември 2023 година, оваа бројка веќе се искачи на речиси 109 милиони – околу 50 проценти повеќе отколку пред една година. Затоа, купувачите имаат на располагање огромно „игралиште“ за да ги бараат своите омилени производи директно на платформите myWorld. Зборувајќи за пребарување: Воведувањето на категории на производи им дава на корисниците уште подобар преглед и, благода на оптимизираната функција за пребарување, тие исто така можат да започнат директно со пребарување во поединечните категории и подкатегории.

myWorld plug-in – незаменлив асистент за купување

А што ако купувачите го започнат своето шопинг патување надвор од платформите на myWorld? Тука стапува во игра испробаниот и проверен myWorld Plug-in за сите десктоп пребарувачи. Кога сте најавени, паметниот асистент за купување ви помага секогаш да го најдете најдобриот Cashback Deal од партнерите на myWorld и автоматски ги активира сите бенефити за купување. Ефикасно ве спречува повторно да пропуштите Cashback и Shopping Points. Благодарение на неколкуте ажурирања во последните месеци, Plug-in-от стана уште посигурен придружник за сите онлајн купувачи – во сите земји на myWorld и, се разбира, на соодветниот национален јазик. На понатамошни иновации веќе се работи со полна брзина. Во блиска иднина, Plug-in-от автоматски ќе пребарува и низ сите достапни кодови на ваучери, така што купувачите на myWorld навистина не пропуштаат никакви предности во цената.