Breaking News

myWorld со проширување на глобалниот пазар


Грац, Австрија – Групацијата на компании myWorld, која летово го пресели своето седиште од Обединетото Кралство во Австрија, продолжува да расте и се фокусира на меѓународен раст на атрактивни пазари. Операторот на мултинационалната програма myWorld Benefit ги насочи своите цели за проширување првенствено на азискиот и африканскиот регион.


Веќе во јули, myWorld Asia отвори ново седиште во Куала Лумпур, Малезија, со цел оттаму да го прошири своето присуство на азискиот пазар. Како просперитетна, брзо развивачка деловна локација, Малезија е идеална почетна точка за проширување на успешната мрежа на купувачи и трговци во Азија. За оваа намена во наредните години се планирани  инвестиции од повеќе милиони долари.


Енергичните економии во Индонезија и Виетнам

Стратешкиот фокус на myWorld е првенствено на населените земји Индонезија и Виетнам. Двата пазари опфаќаат вкупно 370 милиони луѓе и забележаа стабилен економски развој во последниве години. „Дигиталните начини на плаќање, онлајн купувањето и трансакциите со е-трговија доживуваат огромен подем во овие земји. Ова се оптимални услови за привлекување на заедницата наклонета кон потрошувачите и на просперитетниот малопродажен пазар на овие земји кон нашата  програма за придобивки и нашите иновативни технологии за купување“, нагласува косопственикот на myWorld, Шариф Омар.


Во брзата лента на растечкиот африкански пазар

myWorld проценува дека потенцијалот на африканскиот континент е прилично висок. Средната класа постојано расте во многу африкански земји, а со тоа и куповната моќ на претежно младото население. „Во септември, успешно лансиравме во Кејп Верде. Кенија и Ангола кои се подеднакво атрактивни пазари за нас и веќе се во нафтениот бизнис. Сакаме да им помогнеме на потрошувачите да заштедат пари при нивните секојдневни купувања – на начин што е можно поедноставен и иновативен. Особено во време на инфлација и енергетска криза, ја чувствуваме оваа потреба како никогаш досега – не само во Азија и Африка, туку и во целиот свет“, објаснува Радован Витошевиќ, извршен директор на myWorld International AG. myWorld очекува зголемување од 85.000 нови партнери и 8,5 милиони нови клиенти во првата фаза на проширувањето во Азија и Африка.


За myWorld International AG

myWorld International AG е австриски оператор на светската програма myWorld Benefit, која нуди мноштво атрактивни поволности за купувачите, како и за трговците на мало и давателите на услуги. Купувачите можат да уживаат во Cashback и Shopping Points секогаш кога купуваат со партнерите на myWorld – без разлика дали купуваат онлајн или во продавница. Партнерите, пак, имаат корист од ефикасна програма за лојалност на клиентите која им помага да ја зголемат свесноста за брендот и продажбата. Повеќе од 15 милиони клиенти и 400.000 трговски партнери на 56 пазари веќе ја користат програмата myWorld Benefit. Прочитајте повеќе на myworld.com.